מייצב כף הרגל UNFO

מאושר:  אמ'ר (ישראל)  – (אירופה ) CE –  (ארה'ב ) FDA .

נעלי UNFO הן המתקן המתקדם והעדכני בעולם, המתוכנן במיוחד לטיפול במטטרסוס אדוקטוס Metatarsus Adductus  בתינוקות שרק נולדו עד גיל 9 חודשים, ישנה מוסכמה גלובלית שמוכרחים לסיים את הטיפול עד לפני גיל ההליכה, (מומלץ להתחיל הרבה לפני גיל 9 חודשים)UNFO הוא המתקן האורטופדי הקצר הראשון שמולבש מתחת לקרסול – מספק פתרון איכותי ביותר, בטוח יותר ופחות לוחץ מאשר גבס סדרתי, עבור טיפול בסטייה פנימה של עצם המסרק (מטטרסוס אדוקטוס MTA). העיצוב דמוי הסנדל של UNFO מאפשר טיפול נח ועדין. הסד חוסך מההורים ומהתינוקות אי נוחות חברתית או פיזית לא רצויה, שהם עלולים לחוות, עם גבס על הרגל של התינוק.

מייצב כף הרגל UNFO הוא בעל מספר יתרונות גם עבור המטופלים וגם עבור הרופאים. בעוד שהמטופלים נהנים מטיפול חדיש בשיטה מתקדמת, הרופאים נהנים מאמינות גדולה יותר, וגם מיכולת לטפל ביעילות במטופלים הסובלים מהבעיה. בנוסף, אנשי ביטוח זוכים ביתרון של טיפול חסכוני.

מייצב כף הרגל UNFO זמין בשני גדלים ובכמה צבעים הן עבור הרגל השמאלית והן עבור הימנית. הוא מתאים לתינוקות עם עיוות בכפות הרגליים שרק נולדו ועד לתינוקות בני 9 חודשים.

  • מותאם בקלות
  • מונח בצורה מדויקת
  • מולבש בצורה נוחה
  • טיפול נטול מתח עבור התינוק והוריו

הרכיבים של מייצב כף הרגל UNFO

הרכיבים של מייצב כף הרגל UNFO כוללים:

א. פלסטיק נוקשה לתמוך בכף הרגל. הוא מכוסה בחומר תרמופלסטי רך כדי למנוע פצעי לחץ.
הדופן האמצעי הוא עקום בצורה שהיא נגד הסטיה פנימה, כדי לאפשר מרחב גדול יותר בכף הרגל האמצעית לתיקון המתאים. הריפוד נמשך מעל לעצמות הראשונות של קדמת כף הרגל והבוהן לקיבוע עקבי טוב יותר של כף הרגל בתוך המייצב.

ב. רצועה מעגלית מתכווננת שמקבעת את כף הרגל במייצב. רצועת הסקווץ' (בעלת כרית רכה ורחבה לנוחות) שקבועה מעל הדופן האמצעי של המייצב, יכולה להתכוונן על ידי הרופא המטפל ככל שהטיפול מתקדם.

לרצועה שני תפקידים עיקריים:

  1. לייצב את העקב בתוך כלוב העקב, ואת כף הרגל כולה בתוך המייצב, דבר המבטיח שכף הרגל נותרת קבועה היטב בתוך המייצב.
  2. להפעיל לחצים מתקנים על כף הרגל האמצעית עבור היערכות נכונה מחדש של כף הרגל.